sobota, 24 września 2016

Słodka przekąska - pieczona dynia z jabłkiem

Jesień kojarzy się z szarą, ponurą pogodą i zimnymi dniami. Jednakże można znaleźć w niej zalety, a mianowicie obfituje ona w moją ukochaną dynię, z której można zrobić wiele, wiele różnych potraw. Kojarzy mi się również z jabłkami z cynamonem, które jadam od lat w tym okresie.

Do sedna - chcę podzielić się w wami jedną z moich ulubionych przekąsek, składającej się wyłącznie z jednego warzywa i owocu.
Robiąc to danie nie sądziłam, że będzie mi aż tak smakowało i tu pojawiło się zaskoczenie! Było przepyszne. Kiedy zabrałam ten posiłek do szkoły, wszyscy naokoło pytali co jem, bo tak ładnie pachnie. Także z czystym sumieniem mogę podać wam przepis, który zadowoli niejedno podniebienie. 

_________________________________________________________________


Składniki:

400g dyni hokkaido
200-300g jabłka  (1 duże) - najlepiej sprawdzi się kwaśne


Przyprawy:

Cynamon
Mielone goździki
Anyż
Kozieradka

Sposób przyrządzania:

Umyj dynię i jabłko. Następnie pokrój w kostkę. Wyłóż na blachę i przypraw wymienionymi wyżej przyprawami.
Piecz w piekarniku przez 30min w 190'C na termoobiegu

_________________________________________________________________





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz